onsdag 24 juni 2009

Music makes the world go round!




Tanken slog mig, har ni nån gång sett en uteliggare som sjunger för brödfödan? nix! misslyckas är nära på omöjligt verkar det som, om man har sångens gåva. För en vanlig dödlig som jag själv, så kan jag bara föreställa mig självförtroendet det ger att kunna gå in i ett rum, öppna munnen och börja sjunga. Och av detta automatiskt få allas odelade uppmärksamhet och framför allt blickar av alla flickor i rummet!

Även kom jag på något annat idag när jag lyssnade på radion. Ännu en typisk bitching "tjej-blir-lämnad-bitchar-tillbaka-låt". Varför framstår alltid killarna som svin, när i alla sånger så är killarna ångerfulla och nära gråten, medans tjejerna bara pratar om att bitcha till sig och gå vidare till nästa? HM !

Any way. Dryg dag, bilen pajar, far till näsåker, sedan en diss och ett damp utbrott av dom där jag umgås med. HM, IGEN !

Nå väl. kaffe och mackor, one tree hill, dusch och sova. Gnight folket!


Dagens citat: U cant break a broken heart

Dagens Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=ZFtIeAmvONA&feature=related

Kate Voegele. Den nyaste upptäckten, hämtad från one tree hill. En röst som berör!

Inga kommentarer: