lördag 14 november 2009

Jag lever!

Internet har krånglat osv, därav extra länge sen det senaste inlägget.

Jag har mer än någonsin i skolan, dock har ja sakta men säkert börjat ta tag i det mer och mer! alltid något :)

Tar upp saker i lite olika ordning nu.

Igår så överraskade jag och axel vår yngsta bror. Kidnappade honom från fritids för att fara till stan och bowla, för han sa vid maten dagen innan han ville testa det. Och vad gör man inte för den bortskämda snorungen!

Även så läste ja nyss ett blogginlägg, från en blogg ja inte vågat läsa ens för ja är rädd vad som står där. Och ja saknar det med.. Tro mig, de här var aldrig meningen. Men mina ursäkter verkar inte funka, vilket ja förstår..

Nå väl, har även låtsas börja träna igen, de lär gå ungefär lika bra osm vanligt.. dvs inte alls!
Nu blir det laga mat med mor, senare fixa lite med bilen och glo en film tror jag. Otrolig lördag för att vara jag! Lite trött efter att somnat runt tre igår, efter ett mkt trevligt samtal dock, så lätt värt :)

ha en trevlig kväll folket!

Inga kommentarer: