tisdag 14 april 2009


seg att uppdater, jag vet...

Nå väl, Hej folket ! nu sitter man hemma i lägenheten och borde börja den stora rensningen snart. Skulle egentligen vara första dagen på jobbet idag, men icke. Har vart magsjuk i helgen och kände jag fick lite av ett återfall igår så bara att sitta hemma, inne, i det vackra vädret.... surt sa räven och svepte en flaska renat ! Nå väl, någon dag innan ångesten när man sitter på jobbet igen kickar in. Vad kvällen har att erbjuda kvarstår att se, förhoppningsvis hinner jag städa så man vågar ta hem någon utan att de kutar skrikandes härifrån. Helgen och veckan har vart händelserik, har kommit på jag är farligt nära att vara en tvättäkta shoppoholic då jag helt enkelt inte slutar "unna mig", oavsett ekonomin för tillfälletn, LIVSFARLIGT ! Även att jag lyckades dra på mig magsjuka i helgen som sagt. Såg fram emot en trevlig släktmiddag och eventuellt åka till stan och festa med folk. MEN! kvällen slutade liggandes själv i ett rum med en hink vid fotänden, alltid roligt.

Anyway ! the big news detta inlägg. Anton har bestämt sig ! efter att plågat vänner och bekanta(stundtals även totala främlingar) med mitt gnälla om hur mycket jag ogillar mitt jobb, så har jag bestämt mig. Får jag inte tjänstledigt för att jobba på kyrkan i sommar så slutar ja. Pang boom krasch så ärne ! känns jävligt bra, nu ska man bara våndas någon månad till sen så :) Även att jag vart nöjd med sommarfälgarna på bilen. Jag vet, ni tänker nörd osv. Men ja har alltid varit biltokig och så bara ärne ! Längtar tills när jag nu kommer ihåg att lägga ut golfen på annons så jag har råd att ordna min svarta faran lite mer :)

He he, skickade även på en råtrimmad Evo1 på blocket, dock skulle killen ha båda mina bilar PLUS 30tusen så det får bli i nästa liv :)

Nog pratat, maten är slut och jag måste nog tyvärr ta tag i röran ! wish me luck. Kommer kanske före och efter bilder om inte någon dammråtta dödar mig. Ciao !

Dagens Spotify : Jason Mraz - Lucky.
Dagens citat: Lucky i´m in love with my best friend. Precis så ska det vara !

Inga kommentarer: