söndag 19 april 2009

Xplode.

JAG SPRÄNGS. Så jävla less,förbannad,arg och så vidare.. helvete. inte kan man ägna sig åt att gå ut och gå/springa för ja hittar inte mitt jävla headset. kul ! :)

Helgen rätt ok men endå inte, droppen rann över nyss och jag sitter och skakar i soffan hemma, själv såklart. Precis som jag alltid kommer vara. Pengar,vänner,flickor,övervikt. allt går mig emot. kung,kul,härligt ! börjar även jobba imorgon. JÄVLIGT roligt !!!! eller ?

god natt folket nu gör jag nånting, fråga mig inte vad. Kärleken är död och jag med den. ni finns inte för mig längre, jag har gett känslor ett försök, det funkade inte. Moving on. Efter helgen är det bevisat, du och jag är dödsdömt och kommer aldrig funka. Jag tänker inte vara den som sörjer något så idiotiskt som kärlek, moving on, next bitch please! :)

Inga kommentarer: