söndag 22 mars 2009

Blunt,knee,work and more !

Hej folk ! vill bara börja med att säga JA, jag vet ja har nära nog slutat uppdatera bloggen, har inte tid eller ork helt enkelt, mitt liv är samma tråkiga rutin så känns inte så meningsfullt längre. Speciellt då den från början var ett ställe att bara få skriva av sig på under en jobbig period. Men visst, meningslösa inlägg med samma om och om igen, here it goes !

kan börja med att kalla mig själv för KLANT ! trashade knät igår, hade en grymt trevlig kväll först med Anna och robbs, sedan med en jävla biff jävel. Trevlig kväll i trevligare sällskap kan man väl kalla den, dock vart den en aning spoljerad av att jag gjorde illa knät när vi badade på österåsen. Känns som rehaben är tillbaka flyttat två veckor i tiden :s

De andra jag kan säga är väl att jag halvt om halvt börjar komma igång med gymmandet, vilket känns väldigt skönt ! :) Ska på måndag försöka ordna så ja får förlänga min sjukskrivning, så länge som är möjligt tills jag börjar åt kyrkan, vilket ja får reda på tills måndag förhoppningsvis, vilket exakt datum det blir.

Känns som jag blivit ganska dissad ikväll, eller så var de väldigt timat att sluta svara helt enkelt, me dont like sånt ! :s nå väl, antar ja förtjänar de egentligen så ska inte gnälla.

Nu har ja sett tre filmer som ja bara sett hälften på innan, nu blir de lite självömkan,knä träning och GUDEN James blunt ! för sällskap fick ja inte :/

Orkar varken citat eller youtube, har inga direkta jag kommer på så, ska väl vara jonas tjat om "thats what she said!" vilket passar in i de flesta sjuka sammanhang,
Gnight folk!

And remember: Ensam är stark!