tisdag 31 mars 2009

Den fjortonde. Dagen då jag ska tillbaka till jobbet, inte mått så här kasst på länge nu. Kalla mig gnällig, men jobbet är enbart förknippat med ångest, trots grymma arbetskamrater.
Well, en grymt kass dag förutom en mysig kväll. Imorgon blir det troligtvis till att gå till tatueraren och snacka lite, får se vad på min sleeve jag ska börja med. Eventuellt blir det även sundsvall senare i veckan med bror. dock inte 100% säkert änne, vad som ska göras där blir en minst sagt busig överraskning ;)
Igår vart det även UKM, AWSOME ! jag har kommit på den dystra sanningen, jag är en estetisk människa i en oestetisk kropp. Jag söker mig mycket till mycket estetiska människor, mest för jag själv har NOLL begåvning på allt som har med detta att göra. Ett stort tack/grattis/beröm till de som uppträde, nästan alla var sjukt bra och gjorde min kväll FAN så mycke bättre. Kan inte heller klaga allt för mycket på sällskapet ;) Måste bara påpeka att dagens plus var lilla mammas köttfärssås och spaggeti, hemlagat känns numera som lyx ! :P

Well well, det är som det är och det blir vad det blir !

Dagens citat: egentligen ett av mina egna men hörde det av någon annan idag så vart påmind om det. Det är inte lätt när det är svårt !

Dagens spoot: Nightwish - the islander.

Inga kommentarer: