torsdag 14 maj 2009


Bakis, små sjuk men på bättringsvägen !

Hm. Sen de (smått) deppiga inlägget senast om mitt än så länge misslyckade liv så har en del hunnits med, trevlig liten mysfest igår. Dock vart kvällen något.. spänd efter att man suttit i tio min och hållt i huvudet på en kille som fick ett epelepsi anfall så han inte skulle skalla sönder sig själv mot golvet.. En aning högre puls av detta! hoppas allt gick bra för honom iaf :)

Senare vart det hörnan för första gången, så klart gick det pengar trots att ja lovat mig själv :S men men. Inte allt för mycket slösades och kvällen var trevlig, efter hörnan stängde vart det ett låååååååångt samtal med felix och filip. Både intressant, komisk och ... konstigt ! en helt klart godkänd kväll iaf :)


Har även gjort min sista dag på pesten i mitt liv, Anthill, Jobbet, Fängelset. Då ja går på pencilin tills idag så har jag gått sjukskrivning veckan ut. Fett värt! så nu saknas bara pengar så hade allt varit chill som faen :) Nå väl, film med lilla gabriella ikväll, imorgon med Linda, jeppe yaao och nån elin tror jag det var? det visar sig. Den kvinnan har en tendens att dissa som hon känner för så de är inte hundra ! lördag blir det inflyttningsfest hos robban. Även ett halvt om halvt planerat "möte".. ska bli spännande och se om personen motsvarar förväntningarna :P haha! well. Städa vidare, två bakis pojkar i en illaluktande lägenhet, den höga äckelfaktorn är ett faktum! CIAO

Inga kommentarer: