fredag 11 december 2009

Late night alumni..


Ännu en sen natt, avslutades med det senaste one tree hill avsnittet. Jag har aldrig sett något där ja levt mig in så mycket. Visst, ja har blivit tårögd till en film, blivit glad till en film och såklart skrattat till en film. Men så fort ja ser denna serie. Jag känner mig så töntig, samtidigt som ja inte kan låta bli.. När jamie drar sina otroliga kommentarer och reaktioner, när dan söker förlåtelse men möter väggar osv.. Galet, skrattar dom skrattar jag. Gråter dom så.. blir jag iaf ledsen!

Detta blir ett helt galet homosexuellt inlägg. Men humöret sätter prägeln på inläggen som ni kanske märkt. Och just nu är humöret one tree hill-älskande till max!

Idag har ja hunnit klart med arbetet till naturen, vilken verkligen kändes skönt att få av sina axlar(tusen tack camii för hjälpen). Och sedan vart det bowling med bröderna, jag tänkte på det här om dagen när ja pratade med J. Att ja inte vet hur ja skulle klara mig om ja kände som henne, som gömmer sig i källaren för sin familj, eller iaf undviker dom för att hon blir less dom så lätt. Hur mycket Arvid än vill brottas och inte lyssnar, hur mycket axel än tjurar och inte lär sig ta en normal disskusion och hur mycket mamma än inte kan se något ur min synpunkt när vi tjafsar och pappa lika så. Så skulle ja aldrig byta ut mun familj, aldrig!

och ännu en synpunkt och iaktagelse. Jag har börjat bättre mig med maten nu, men har insett ja aldrig kommer bli smal, aldrig vältränad eller i mina egna ögon se bra ut.
Jag är helt enkelt inte en vacker människa. Även om någon säkert tycker ja ser bra ut. Så kommer ja aldrig ha ett utseende som får folk att vända sig på stan, som ingen kan kalla ful eller ärligt säga inte ser bra ut. Men ja har min karaktär, mitt sätt att vara, och just i mitt fall är jag ganska långt ifrån en medelsvensson, vill jag i alla fall intala mig själv!
Men för en dag skulle det vara kul att testa att vara en av "dom".. Dom där snygga människorna.. Som Jonas bredin, eller My kjellman. En sån människa som helt enkelt kan gå in i ett rum och veta att den hör till toppen av de snygga där, oavsett mängd eller vilka människor som finns i det. DET vore en känsla värd att känna! om så bara för en dag..
Jag har tjatat om att ja önskar ja var musikalisk och kunde sjunga så folk tappade andan. Men när ja tänker efter så kan ett vackert utseende vara samma sak. Ge samma känsla, att veta att när man vaknar ansikte mot ansikte. Att personen som kollar på en njuter i fulla drag av vad den ser, Att den inte ser några brister...

Nå väl! flummigt som fan, nu ska ja sluta babbla(min största talang)..

God natt!





Dagens citat: Have you ever wondered what marks our time here? If one life can really make an impact on the world...or if the choices we make matter? I believe they do. And I believe that one man can change many lives. For better...or worse - lucas scott.




Dagens spoot: City and colour - Waiting

1 kommentar:

fanny sa...

anton linde.. du har tydligen skitigt i de jag har sagt :p