söndag 27 december 2009

Ledsen att göra er besvikna gänget, men jag lever än!
vad har då hänt världens sämsta människa på uppdateringar på sistone?
JO!
han har failat skolan och hann inte klart med några kurser.
Han har haft en mycket bra jul, framför allt julafton var över förväntan!
Han har som nyårslöfte, att tappa 15kg tills midsommar. OCH DE SKA HÅLLAS! men tills dess svullar vi vidare right? ;)

Nå väl, ikväll var det faktiskt jobb på schemat! kändes jävligt bra att tjäna pengar istället för att bränna dom för omväxlings skull!

Nå väl, ja har kommit på att ja är skadad, har lyckats låta bli att tänka på det på sistone, men efter en diskussion ikväll så kom jag att tänka på det.. Ser ja eller hör om andra som hittar varandra osv, så känner ja mig bara mer ensam och utstött.. Jag vet.. "emo blogg, bara deppiga inlägg".. men läsning är frivillig!

Jag börjar fundera över folk ja pratar med också, många har visat sig vara andra än de ja trodde från början, allt för ja har för bråttom att lära känna nytt folk, för en chans till vänskap och närhet som ja är nära nog beroende av..
Och vissa måste ja fundera om ja ska trappa ner på att prata med. För kärra ner sig eller nåt däråt är det sista jag vill! och det sista jag behöver..

Nå väl, sundsvall imorgon med mor, Jennie och Jonas.. Bränna pengar jag inte har, så ja har något att ha ångest för! ;)


Nå väl, ännu ett långt meningslöst inlägg med dravel och gnäll alá Linde, Gnight folk!






Dagens citat: Kärleken är död!


Dagens spoot: Calle Kristiansson - Walking in Memphis

Inga kommentarer: