måndag 7 december 2009

Those sleepless nights and endless sundays..


Söndag har vart, jag vet alla besserwissers!

Nåväl, Ännu en söndag. Ångest söndag!

Dagens ångest är bland annat!:
Vikten
Ekonomin
SKOLAN
Vänner
Folk i allmänhet
Framtiden.



Där har ni några av sakerna ja tänker alldeles för mycket på, och tankarna blir värre ju senare klockan slår..
Jag har fått höra att den här bloggen enbart består av gnäll, och att de är en emoblogg. Ni har rätt!

Men ja är en sån som mår(marginellt) bättre av att få skriva av mig lite, dock går ja inte in på allt för personligt med namn osv. Finns andra som gör och det stör mig fruktansvärt, så därför skulle ja aldrig göra det själv!

Nå väl, sen senast(tisdags) så har jag hunnit med lite lite plugg. Något det måste bli ändring på i veckan då tiden börjar rinna ut, big time! måste kolla med någon som har koll vad som händer med bidrag och liknande om man inte hinner klart kurserna på utsatt tid. Med min tur lär de sluta med att jag blir återbetalningsskyldig!
Jag kan leva på bröd och vatten några månader.. Bara ja får ha mitt jobb på kyrkan i sommar och ha kvar min bil. Annars ställer ja in allt, de är de enda som egentligen är värt nåt just nu, det enda som gör mig LITE gladare när ja tänker på framtiden!

i Helgen skulle jag iaf kolla på robin, sofie med flera som var modeller på en show i sollefteå. Mina vänner var som vanligt så sega att ja missade allt. Kom ner för sent, hade en relativt okej stund på krogen innan jag vandrade upp till jonas igen. Sedan vart de sova, skönt med sällskap som betyder något för en gångs skull! :)

Fri tolkning på det.. Men ja har kommit på ja verklgien är en sucker för närhet. Kalla mig desperat, ett svin eller cp. Så länge ja får närhet!

Nå väl, ska göra ännu ett misslyckat försök till sömn. Folket! hare..

imorgon blir det troligtvis en morgonpromenad och sedan plugg hela dagen,INTE okej.. nu har kära moa flyttat med. En tanke till dig kära kära vän! Hoppas allt går bra. Och skulle du råka läsa detta så vill jag VÄLDIGT gärna ha en uppdatering hur de var att komma upp dit!





Dagens citat: The world ain´t slowin´ down(ellis paul)



Dagens spoot: En klassiker i live version, mannen med rösten. Talang at it´s best!
Ellis paul - The world ain´t slowin´ down

1 kommentar:

Robin sa...

Hehe. Så gick man in och läste din blogg igen vilket jag inte gjort sedan jag senast skulle bevisa att det bara var gnäll. och typ det första man ser: "Dagens ångest består av:" Haha. Men såg att du förklarade lite av ditt gnällande också iaf ;)