onsdag 2 december 2009

Tisdag, anton för helvete!



Tjabba! idag har ja vart duktig, pluggat hela dagen efter en morgonpromenad och även gym :)
vänta nu....

PUCKO! precis tvärt om, sov till 12. Klev upp, drack oboy och åt mackor på vitt bröd. La mig i soffan och kollade supernatural tills de var middag(!), sedan spelade ja dator och mer supernatural. Sedan fika och Flickan som lekte med elden. Efter detta, MERA fika. Supernatural och filmen American pie: the love book. Och nu är ja här! NICE WORK MAN! ...

Imorgon, ledig. Klockan är ställd på nio och de blir fan en promenad.. Efter det pluggande lite slött tills kl1. Då kommer camii och de blir plugga, do or die om ja känner henne rätt! Thnx my love, de behöver jag verkligen. Jag saknar inte bara moral, utan även självdiciplin!


Nå väl, lurar er på bilderna på mina awsome tshirts och skickar upp bilder på min demolerade bil istället. Mest för ja vet att ingen av er som läser gillar mitt bilintresse :)


God natt, eller.. Anton kan inte sova så de blir supernatural..




Dagens citat: Din blogg var lite.... emo! - Sofie "the man" linnér.



Dagens spoot: Carry on wayward son - Kansas

Inga kommentarer: