onsdag 16 september 2009

Anton diggar falk!



Efter hot som pistolhot, våldtäckt och andra obeskrivliga otrevligheter så måste ja tydligen skriva att ja diggar falk! :S

Haha ne, men kan iaf påpeka att den människan är rolig och vi har märkt att tydligen är ja en äldre, manligare, tjockare version av henne.

Dagen folket! Upp 10.00, sovmorgon för latanton.. Promenaden, frukost. Slöa i soffan med pappa som var ledig! Sedan skulle det pluggas minsann! jag kollade tv istället... Sedan ner till holme för att kolla upp nya bilen lite grann, och den jäveln startade minsann. Det gjorde mig glad, kanske kan ja göra en bra affär av det hela? men än ska vi inte hurra, mycket som kan gå fel innan besiktningen.. Efter detta hem för ännu mer latande, Hämtade ut mina skolböcker och kollade på en bäddsoffa mormor ville skänka mig. Sedan hem för mat, och mamma(jag vet du läser detta du kvinna i ÖVRE medelåldern!). Du snackade om nyttig mat? vilket denna vecka resulterat i måndag - BACON, Tisdag - BACON, Onsdag - FUCKING BACON IGEN?!

Nå väl, som vanligt förlåter ja dig mor.. Sedan vart det gymmet, jag blir både jävligt peppad och jävligt deppad av mina träningsvänner. Jag menar anton kommer inknallandes och tränar på 75. Sedan kommer Mr. korén på 102kg rena muskler och tränar på 115. Efter det ett stycke super slimmad Lago och tränar på 100... FUSK! Bara tanken på hur långt iväg jag är från dessa i träning, damn..
Men de ska ja fan lyckas med! Imorgon blir det att ta stygnen hur de förbannade fingret, äntligen! Sedan fika med Gabriella och senare provet ja tränat för lite på.. Nå väl! wish me luck, nu blir det snart sova efter att sett en film. Och ja måste tillägga att göteborg och Joshua radin börjar kännas jävligt lockande!

Folket, godnatt :)


Dagens citat: (i bästa falk känsla) jag hör inte mitt eko slå mot gatan, jag kan inte minnas vem jag var igår?

Dagens Spoot: Shinedown - Simple man

Inga kommentarer: