måndag 14 september 2009

Monday, feels allright!


Inlägg nr2 för dagen då. Pluggandet gick rätt okey endå, vart dock ingen matte. Det som jag troligtvis borde plugga mest...

Även har gymmet hunnits med, ett mördande axelpass! Otroligt skönt dock, och att gymma med Korén och Lago måste ja säga är inspirerande, pojkarna vet hur man taggar helt enkelt.

Nu svär jag över mitt sjukt sega internet för ja väntar på att få ner District 9 som ja tänkte se innan ja tar en match med john blund. Och ska kanske även påpeka att det alltid är roligt att börja prata med nytt folk, ;) mjao!

Bilden för dagen får bli på kaffe, min nya bästa vän!


haha well folket, sova snart då för en tidigt promenad imorgon. Adjö!

Dagens citat: Arvid: klockan är fem i kvart i halv tre (dvs 10 över 2) Dagens spoot: Nationalteatern - Men bara om min älskade väntar (tack falk! ;)

Inga kommentarer: