måndag 7 september 2009

Cammi my love!


Men tjenare! I nr100 som JAG skrev senast så pratade jag om förändring, så varför inte lura stackars cammi att göra om min blogg. Hon som faktiskt behärskar PS, html-kodning och annat tekniskt dravel..

Och resultatet? WELL DONE CAM! jag är mkt nöjd :) bara hur bilderna blir inlagda som jag är lite tveksam över. Men det är mitt eget problem.. Så kärlek till cam för remaken och ett trevligt inlägg! Längtar tills du kommer upp igen babe, fast det tror jag du redan visste ;) och glad du lever föresten.. Vart kallsvettig när ja hörde du kraschat, du vet du betyder!

Nå väl. Nu borde hon vara högfärdig så det räcker för den här månaden(också) ;)

Idag vart det sollefteå relativt tidigt för att lämna in mor och fars bil. Sedan fika med gamla goda Elin, trevligt då det var minst sagt inte igår.. Sedan hem till näsåker, och vad gör idioten?! HAHA! jo....

Han knackar på hos Deep forest tattos och den grymma tatueraren mika..
"Hej! jag vill göra luffartecknet på vänster hand"
Fem minuter senare efter frågan om jag vet vad det står för(självklart, Vi Vandrar Vidare), en förklaring att han inatt kom hem från trondheim och en tatueringmässa så han behövde en timme att rigga grejorna.. Sen satt jag där! dock.... Priset för dessa tre PRICKAR vart 500kr då han har det som en grundavgift.. Surt men kom jag på att för en gångs skull vara spontan så ska det fan fullföljas med! Bild kommer senare, en bild på min andra NÅGOT större får duga så länge.

Nu sitter man här med sina prickar och gruvar sig. Imorgon, back to school! :O


Komvux here i come, längtar men samtidigt gruvar jag mig mer än någonsin förr.. Får se när den här grubblande snubben slockar inatt, känns som det kan bli minst sagt sent :P
Nå väl, dagen uppdaterad. För långt inlägg som vanligt, i know...

Fred medborgare!



Dagens citat: Va fan, jag tror ja går och tatuerar mig, haha!


Dagens spoot: http://open.spotify.com/track/0gAdzFfmBeuVm5vKgq7IAO

2 kommentarer:

Cami sa...

1. Det stavas cami med ett m anton;p 2. Jag är verkligen högfärdig så det räcker för den här gången efter de inlägget ;p puss <3

T-boy sa...

Vilken grym header hon har gjort krigarN :) Vart ska du läsa komvux, Sollefteå ?