onsdag 9 september 2009

Plugga? självdiciplin? well.. ja försökte!



God dag :)


Första "pluggdagen", FAIL! fattade noll av matten.. Har läst lite av naturen och fyllt i lite på ansökan till csn.

Jag var duktig igår och fixa på rummet, riggade min lilla datahörna och så vidare(sen dess buggar mitt ljud! :O ) sedan tog jag en timmes promenad innan läggdags. Och innan frukost imorse samma sak, känns bra!

Men pluggandet? haha jag är ett skämt är jag rädd. :S

Och gitarrspelandet har börjat halta, lärde mig några få ackord. Sen så klart som vanligt har jag lust att ge upp när de börjar gå tungt... Nå väl! nya tag imorgon, ska försöka hinna med iaf några sidor matte ikväll med pappas hjälp och sedan lägga mig tidigt!

Sömnsvårigheter inatt pga gamla bekanta, men tror its for the best så man inte har andra väl än att gå vidare och det illa kvickt!

Bilderna är på det ja byggde av min tv,xbox och annat :P och andra bilden visar att solen var uppe när ja kom hem i lördags. Vi kan påstå det vart små sent..

Ha det folk, otroligt nog ett kort inlägg..


Dagens citat: Självdiciplin linde, för helvete!

Dagen spoot: blir idag dagen youtube. Idol-jon är SÅ top notch!

Inga kommentarer: