torsdag 10 september 2009

Those early sunfilled mornings, just me and the road ahead.


Jaha! Så var de morgon IGEN, börjar kännas tjatigt med dessa mornar. Varför inte börja dagen med kväll och avsluta med morgon som omväxling? haha ne förlåt. Men idag(än så länge) är jag på ett bra humör!
Har nämligen kommit igång lite smått igen, eller de kan vara att ta i. Men två mornar innan frukost har det blivit promenad och det känns bra, även om jag verkligen hellre skulle ligga kvar och snooza i några timmar så är jag faktiskt duktig och inte bara kliver upp, utan tar en promenad innan en relativt nyttig frukost!

Om ja bara hade denna diciplin när det gällde pluggandet.... Andra dagen i skola idag, har natur och sedan samhäll. Ska bli spännande att se vad samhällskursen har att erbjuda måste jag säga! :) Och eventuellt får jag mina skolböcker jag beställde idag, Kan säga att lägga över 1000kr på skolböcker känns väl inte som min roligaste investering genom tiderna. Men ska det va så ska de va som grubban brukar säga(har jag för mig?)

Nå väl, dusch och sedan skolan folket! Laters..


Dagens citat: visst känns det skönt att komma igång?

Dagens spoot: Cornelis vreeswijk - Polaren per hos polisen

Inga kommentarer: