torsdag 1 oktober 2009

Another day, bakisdag!


Sjukt satans jävla vidrigt bakis! trodde på fullt allvar jag var på väg att svimma på naturlektionen. Har vart så bakis typ.. två gånger förut? USCH!

Idag har för övrigt vart en trevlig dag. Fikat med anna, solat med robin och anna, skolan med robin, hämta bror, fika med bror, hemfärd till näsåker, hämtade bror 2.0 på fritids. Och där tar vi en liten avstickare! måste bara säga att mina bröder, när vi har det bra och är vänner(ja det händer faktiskt) så är det jävligt trevligt! vi har ett bra mycket närmare band. Som exempel, Hur många känner ni, där storebröderna på 20 och 17 år, tillsammans hämtar lillebror på 8år från fritids? Vi skämtar, brottas med arvid och jävlas i ren allmänhet. För första gången på länge kände jag mig riktigt lycklig för en stund. Tänk om livet alltid var så enkelt? Vart iaf sjukt sugen på min nästa gaddning.
Och på tal om gaddning! JAG ÄR INTE LIK RASMUS! 8pers har nu sagt "du är så lik rasmus i idol, du är sjukt lik idol-rasmus" blablabla! allt ja ser är att han är överviktig, de är den likhet jag ser. Plus piercingen kanske..

Nå väl, puss på dom som vill ha de och förtjänar de!

God natt, första historielektionen imorgon!



Dagens citat: Fylleri är frivilligt vanvett! (och det känns dagen efter..)


Dagens spoot: The killers - Mr. Brightside

Inga kommentarer: