söndag 11 oktober 2009

Weekends ending.


Hur ska man beskriva helgen? hm.. Sollefteå och rykten är najs. Överbeskyddande bröder är najs. Kyla är najs. osv..

Jag är ett svin, känslokall osv. Iaf om man ska tro ryktena, rykten från folk som inte känner mig. Känns som årets fjortis inlägg att skriva det men de blir faktiskt smått irriterande när de händer gång på gång.. Och även bröder som itne kan acceptera, folk gör som dom vill. Det tänker iaf jag göra, det är värt det. Iaf i de här fallet, tveklöst!

Vart sundsvall på dagen på lördag med mor,bror,bror och jennie!
handlade för mkt fast ja inte borde(cardigan,jeans,skor,halsduk,armband,jacka,skjorta,xbox spel och piercing smycke). Detta plus anklagad för att kramas för mycket med jennie, som är mammas kompis på runt 40bast.. och överreagera för småsaker plus bli förbannad på hur vissa kan ha körkort. Det var helgen! till veckan låtsas jag att ja ska ta tag i skolarbetet igen, lär ju hända.. Även ska bil nr2 besiktas och säljas! Hare folket nu knyter jag mig..

Dagens citat: Visst han kanske har sitt rykte, men för de betyder inte de att han är jävlig och så mot mig, för han har inte varit nått annat än snäll, söt, omtänksam och förstående. Och han betyder faktiskt så!


Dagens spoot: orkar inte länka. Shinedown - second chance.

Inga kommentarer: