torsdag 8 oktober 2009

Weekend frenzy!


hey! hm, mitt senaste inlägg kommer ja inte ihåg helt vilken veckodag det var..
Har iaf sovit hos jonas i stan sen i fredagskväll, direkt när hans farmor och farfar drog(han bor i deras hus över vintern för de tillbringar vintrarna i las palmas) så for jag till näsåker och hämtade min tv och xbox. Sedan i helgen vart de såklart fest, nästa helg SKA jag vara nykter. Hoppas jag iaf? bör lugna ner mig med drickandet, men om alla andra dricker känns de jävligt tungt att inte göra de själv.. Nå väl, söndagen tillbringades mer eller mindre död i soffan men dock med trevligt sällskap! Måndag bestog av latande på hög nivå med :) Kvällen/natten så vart det xbox för hela slanten. Dock bangade feg fanny att spela mot mig! men Halo 3 i två och en halv timme säger väl allt?
och tisdag natt samma sak, då klarade vi faktiskt ut det! Så igår kom jag hem och sov hemma, hade en jävla huvudvärk så skönt att vara hemma endå. Ska även tillägga att tisdagen vart det även en fika. Med en av de mest intressanta böcker jag läst.. Nå väl. Orkar inte detaljförklara mer om helgen, jag försov mig idag så nu blir det att läsa om terrorism, fortsätta pumpa rasmus ingdahl för fulla muggar. Och sedan åka in för lunch och lektion! Adjö folket, ADJÖ!


Dagens citat: - " jag läser dig som en öppen bok" Men boken blev tydligen tråkig..

Det vart dagens citat bara för de verkligen kändes att läsa det.. :S

Dagens spoot: The script - The man who can´t be moved

Inga kommentarer: