onsdag 14 oktober 2009

Joshua radin var grym!


visst ja.. JAG ÄR INTE DÄR!

Just nu hatar jag mitt liv, eller rättare sagt att ja är lat, feg och oekonomisk!

Även att detaljer som att Joshua och bandet gick ner i publiken för att köra slutet av konserten akustiskt mitt bland alla. Två av dom ja kände fick göra en high five med honom bland annat..
AVUNDSJUKA!! Nå väl, har lovat mig själv att ja inte ska lägga pengar på massa onödigt och spara mer till upplevelser nu.. De lär jag inte hålla men kan tänka så iaf lite, ett tag framåt.

Veckan har spenderats med sena kvällar hos jonas(dock utan jonas) och dagarna med plugg och liknande med anna, utom idag.. Om de inte vart för att ja vart mer eller mindre däckad av förkylningen så hade de vart en trevlig vecka. Jag köpte som sagt ett nytt spel när ja var i sundsvall och handlade upp pengar ja inte hade.. Spelet var i alla fall Army of Two, AND ITS AWSOME!
Även har den här killen ställt upp på lite foton åt fanny, inget illa om hur ni tog fotona eller nånting tjejer. Men ja ångrar ja ställde upp.. Mitt eget utseende gör mig deprimerad!!

Dock var de trevligt att du ville ha med mig fanny, de betyder en hel del :)

Imorgon blir det iaf naturlabb, naturarbete, leta ämne till samhällen, knäppa bilder, plonka gitarr och ligga i soffan och försöka bli frisk!

Adjö folket, och fanny.. sluta gnäll för ja skriver enbart tråkiga inlägg!!
Men för att göra de roligare slänger jag med en vidrig bild på en kille med för mkt underhudsfett, även i ansiktet!


Dagens citat: Mig i profil består enbart av en näsa och några hakor, vidrigt...


Dagens spoot: Mitt underbara spootify vill tydligen inte vara online, trots att ja ringt support-sara! men precis i skrivande stund fick jag till det!

James morrison - Broken strings

2 kommentarer:

falkus sa...

det. var. grymt:)

sara sa...

haha, funkar det som det ska nurå? :)