söndag 25 oktober 2009


hm, gårdagen sög! :)
1: Efter att druckit knappt första groggen så mår ja illa och har en jävla huvudvärk, börjar på allvar tro jag är alkoholallergiker! :P
2: seg kväll, med tanke på nykterheten orkade ja inte med genomsnittet på mindre roliga människor som var ute, ett plus till jonas, fanny och falk somvar de mest godkända :P
3: felbedömning av folk som vanligt, jag är inte guds bästa barn. Men när folk har för bråttom för att knappt prata för dom ska iväg till strulet för kvällen och inte ens vet vad denne heter, well. Personen VAR felbedömd :D its all sorted now :)

Jag börjar verkligen fundera om jag ska ut på halloween eller inte! för senaste gångerna ja druckit har jag varje gång blivit dålig fast ja knappt druckit något, INTE okey!

Nå väl folket, en kväll med väntan på den efterlängtade familjen, historier av lillebror som med lysande ögon berättar om cosmonova och dinosaurieshowen, eld i öppna brasan, plugg, prat med folk och te! thats my night, ha det folk och fä! och du som fått en liten avhyvling i detta inlägg, du är söt endå :)



Dagens citat: depp!


Dagens spoot: en klassiker! Plain white T´s - Hey there delilah

Inga kommentarer: