måndag 26 oktober 2009

Nattliga inlägg, alltid lika udda!


Ännu en sömnlös natt med tankar, Jag skrämmer mig själv ibland. Hur lätt ja har att döma folk, vänner som främlingar. Som lördags, jag skrev av mig här, inte för att du skulle läsa och ta åt dig, utan för ja inte helt vet varför ja reagerade som ja gjorde, inte visste vad ja skulle säga, och att ja ville lugna mig för de sista ja vill är att säga något dumt som ja inte kan ta tillbaka. Förlåt för ja som vanligt beter mig som en idiot mot min omgivning, ju närmare man kommer mig ju längre bort borde man hålla sig!

Ännu en ångest dag för min fetma, kollade lite gamla kort. Jag har alltid tyckt ja är fet jobbigt nog, men först nu jag inser att de inte var så illa. Iaf inte för några år sen... jag säger skärpning men vet själv att de är långt ifrån säkert! Nå väl, jag beter mig svinigt nog mot vänner, flickor och bekanta nu. Tänk mig med snygg kropp och ett bra självförtroende, jag skulle vara det största svin världen skådat!

Nå väl, nattligt inlägg som ja ångrar imorgon. Plugg imorgon!tjoho...

Godnatt till er som orkar läsa min blogg, vänner som fiender, bekanta som främlingar!


Inga mer citat idag. Men artisten för stunden, melissa horn. Enligt mig är den "vackraste" musiken inte klychiga amerikanska rockballader, utan svenska visor av sångare och sångerskor med karaktär!

Inga kommentarer: